Bezpieczne połączenie SSL

Regulamin dla wydarzenia Śniadanie AI: link

 

 

 

 

Regulamin sklepu (kursy)

 

§ 1

Definicje

 

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmę następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  2. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  3. Operator Płatności – PayPro SA ul. Pastelowa 8K, 60-198 Poznań lub Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu - tpay
  4. Strona – strona internetowa dostępna pod adresem: techrunners.pl
  5. Sprzedawca – TechRunners sp. z o.o., Związkowa 26,  20-148 Lublin, NIP: 7123458757, KRS: 0001047906

§ 2

Postanowienia ogólne

 

  1. Sprzedawca jest organizatorem kursu oraz świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na dostarczaniu treści cyfrowych w zakresie tego kursu. Kurs, zarówno w formie elektronicznej, jak i stacjonarnej będzie odpłatny. By korzystać z Kursu w formie elektronicznej konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    • dostęp do Internetu,
    • standardowy system operacyjny,
    • standardowa przeglądarka internetowa,
    • posiadanie aktywnego adresu e-mail.

Korzystanie z kursu stacjonarnego wymaga wyłącznie przyjścia na ustalone miejsce, w którym będzie ono przeprowadzane.

  1. Kupujący musi podać prawdziwe dane przy składaniu zamówienia. Traktujmy się poważnie, Kupujący nie może przesyłać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Stronie. 
  2. Sprzedawca dopełni wszystkich standardowych formalności by odpowiednio zabezpieczyć dane Kupującego.
  3. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę. W razie reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres email lub inny sposób kontaktu. Na wszystkie reklamacje Sprzedawca odpowie jak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty przesłania reklamacji.
  4. Wszystkie ceny podane w koszyku są cenami brutto 

§ 3

Prawa własności intelektualnej

 

  1. Kurs stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Dalsze rozpowszechnianie Kursu przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Kursu i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 4

Zakup Kursu

 

  1. W celu zakupu Kursu, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
    • wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia (w tym także m.in. wariant Kursu) i wybierając sposób płatności – wybór sposobu płatności ogranicza się do wyboru Operatora Płatności,
    • zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
    • kliknąć w przycisk „Zamawiam i płacę”.
  2. Po kliknięciu w przycisk „Zamawiam i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za Kurs.
  3. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. 

§ 5

Realizacja Kursu

 

  1. Przy zakupie kursu w formie elektronicznej, materiały będą dostępne na specjalnej platformie.
  2. Kurs w formie elektronicznej jest przeznaczony wyłącznie dla jednego użytkownika. Współdzielenie konta do platformy kursowej oraz podział dostępu pomiędzy wieloma użytkownikami jest niezgodne z Regulaminem i może skutkować dezaktywacją konta oraz pozbawieniem dostępu do platformy edukacyjnej.
  3. Przy zakupie kursu w formie stacjonarnej wszystkie niezbędne materiały zostaną udostępnione w czasie i w miejscu, gdzie będzie odbywało się szkolenie.

§ 6

Odstąpienie Konsumenta i przedsiębiorcy od umowy

 

  1. Konsument i przedsiębiorca, zawierając umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. 
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi i przedsiębiorcy w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta i przedsiębiorcy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  3. Aby odstąpić od umowy, Konsument i przedsiębiorca musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną.
  4. By zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, by Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi i przedsiębiorcy prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi i przedsiębiorcy wszystkie otrzymane od Konsumenta lub przedsiębiorcy płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

§ 7

Odpowiedzialność za wady

 

  1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, by kurs został dostarczany bez wad.
  2. Jeżeli kurs będzie posiadał wady, Sprzedawca jest odpowiedzialny za ich usunięcie.
  3. W przypadku stwierdzenia wady Kupujący powinien zgłosić tą wadę Sprzedawcy wraz z jej dokładnym opisem.
  4. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

 

§ 8

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Sprzedawca informuje że ewentualne spory wynikłe w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, między innymi:
    • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
    • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
    • skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 

§ 9

Pozostałe postanowienia

 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen na Stronie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Kwestie danych osobowych zostały ujęte w Polityce Prywatności.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. 
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2.01.2024